Psihoterapija

Milijoni ljudi letno obiskujejo psihoterapevtsko obravnavo, po raziskavah je razvidno, da imajo ljudje, ki to počnejo, korist od interakcije v terapevtskem odnosu.

Psihoterapija je pot in je proces, ki je osredotočen na reševanje problemov oz. izzivov in je ciljno naravnana. S terapevtom se na začetku odločite, katere specifične spremembe bi želeli v življenju spremeniti oziroma doseči. Te cilje razdrobimo na manjše dosegljive cilje in jih oblikujemo v formalni osebni načrt.

Psihoterapija se priporoča vsakič, ko se oseba spoprijema z življenjem, odnosom, delovnim vprašanjem ali s skrbjo za duševno zdravje. Ob tem doživlja veliko vznemirjenje ali senzacije v obliki bolečine, stiske. Spremembe so odvisne in vidne glede na posameznikovo aktivnost v psihoterapevtskem odnosu.

Psihoterapija je lahko tudi podporni postopek, ko gre posameznik skozi težavno obdobje ali pa je pod povečanim stresom.

Gestalt psihoterapevtski pristop

Namen gestalt pristopa je neobsojano samozavedanje, ki posamezniku omogoča, da razvije svojstven pogled na življenje.

S terapevtovo pomočjo posameznik postaja vse bolj zavedajoč kako razmišlja, kako se počuti in kako deluje v danem trenutku. Torej omogoča vpogled v načine, kako lahko posameznik ublaži trenutna vprašanja, stisko in si prizadeva za posameznikov maksimalni razvoj potenciala.

Tovrsten pristop v terapevtskem delu omogoča celovitost in integracijo s pomočjo zavedanja v “tukaj in zdaj". Osredotoča se v sedanjost na “kako" posameznik blokira izražanje in spontanost ter raziskuje načine sproščanja ujete (potlačene) energije, ki je lahko osvobajajoča in vznemirljiva.

Individualna
terapija
50/terapevtsko uro
  • Samo terapevt pozna tvoje skrivnosti.
  • S terapevtom imate več časa za reševanje vaših težav.
  • Prodor globlje v vaše notranje težave kot pri skupinski terapiji.
  • Ni vam treba dajati prostor drugim in poslušati drugih ljudi v skupini.
Skupinska
terapija
30/srečanje
  • Skupinska terapija običajno stane veliko manj.
  • Časovni okvir je ene seanse je dvakrat daljši (90 min).
  • Spoznati težave drugih lahko daje širši vpogled v lastne težave.
  • Poslušanje drugih vam pomaga, da obravnavate težave na več načinov.
Družinska in partnerska
80/seanso
  • Kritično komuniciranje in reševanje konfliktov.
  • Razprava o razumevanju partnerskega odnosnega razmerja.
  • Prejemanje nepristranskega in objektivnega odziva.
  • Pomoč pri sledenju jasnih rezultatov do boljšega počutja.
Svetovanje
.
50/seanso
  • Pridobite potrebno psihološko podporo.
  • Možnost biti slišan in razumljen ter o tem diskutirati je privilegij.
  • Usmerite svoje potovanje v smeri doseganja željnih ciljev.
  • Usmerjanje v primeren psihoterapevtski pristop za vas.